27 de març 2007

Etapa 6: Huelva

Distància: 1125 Km
Actuacions: 7 (dj, dv (tarda i nit), ds (tarda i nit), dg (tarda i nit))
Teatre: Auditorio Casa Colón
Ocupació: 80%
Distància acumulada: 9100Km

La sisena etapa i l'última abans de vacances ha estat Huelva. Aquesta és una petita ciutat sense massa encant, però agradable, sobretot pel clima. A destacar el públic entusiasta que ens ha despedit cada nit de peu i amb les típiques "palmas" andaluses.

Aquesta, però, també ha estat una plaça de tristesa, ja que dos companys ens abandonen, o més ben dit els fan fora de la gira. Aquests són el regidor "Ferni" i l'actriu-ballarina "Ana del Arco". Així, l'última nit de Huelva (diumenge) vam sortir de festa en so de despedida... El que no vaig calcular és que l'endemà jo treballava.... així que aquell dilluns va resultar ser un dels més durs des del que porto de gira. Vaig dormir amb prou feines 2 horetes i mitja, ja que a les 8:00h sortia l'autocar que ens duia a l'aeroport de Sevilla. Allà, ens havien canviat l'hora del vol, que va sortir finalment cap a les 14:00h. jo vaig arribar tard a classe (els dilluns començo a les 15:00h), però hauria donat el que fos per no aribar-hi.....

No en tinc cap dubte que aquestes vacances són merescudes!!!!!

Fins aviat!!!