25 d’abril 2007

Etapa 7: Palma de Mallorca

Distància: 200 Km
Actuacions: 7 (dj, dv (tarda i nit), ds (tarda i nit), dg (tarda i nit))
Teatre: Auditori
Ocupació: 80%
Distància acumulada: 9500Km

Fama ha deixat momentàniament la península per anar-se'n a ses illes. La veritat és que el viatge ha Mallorca ha estat d'allò més graificant:

1.- Trajecte d'avió curt
2.- Vols al migdia (tant d'anada com de tornada)
3.- Clima fantàstic
4.- Públic més que entusiasta!!!

Mallorca ha servit perquè la tornada després de 3 setmanes de vacances no fos tan dura... encara que cal dir que el primer bolo (dijous 19) va ser realment fluix. A partir de divendres ja es va normalitzar tot. A destacar el públic que ens hem trobat... de llarg el més entregat de la gira, cosa gens fàcil...

L'únic problema fou amb l'hotel... A l'arribar els de Barcelona, em diuen que hi ha overbooking i que aquella nit me n'he d'anar jo solet a un altre hotel, i que a partir de l'endemà ja intentarien solucionar-ho. Em vaig estar discutint amb l'home de recepció (llibre de reclamacions inclòs) sense aconseguir res, fins que una ballarina de Barcelona, la Marta Tomasa em va oferir de compartir habitació amb ella. Així doncs, vam decidir no només compartir aquella nit, sinó tota l'estada i... quina idea més bona... em va permetre estalviar uns calerets i vaig estar com un senyor... 3 de les 4 nits la meva companya no es va ni presentar!!!!