13 de juny 2007

Etapa 12: Santander

Distància: 710 Km
Actuacions: 7 (dj, dv (tarda i nit), ds (tarda i nit), dg (tarda i nit))
Teatre: Palacio de Festivales
Ocupació: 85%
Distància acumulada: 17220Km

Santander ha estat la ciutat del fred.... és que acostumats a la platjeta de Torrevieja i al sol de Murcia, la visita a la capital càntabre ens ha agafat a tots desprevinguts. La gent no s'ha emportat res de roba d'abric i sí roba de bany. En canvi ens hem trobat amb la fresqueta i la pluja típiques de la regió.

Santander ha estat la segona vegada que he exercit de director musical resident, i la veritat és que m'he sentit més còmode.Han sorgit certs problemes al llarg de les funcions que he sapigut resoldre de forma satisfactòria.

Com a anècdota més curiosa, és que he conegut personalment a la Beth (sí, la d'OT). Com és això?? Doncs, bé, jo m'he buscat un pianista perquè esdevingui el meu substitut en cas de necessitat, i resulta que és el pianista que fa la gira amb la Beth. Casualment, divendres actuaven a Santander, de manera que vam aprofitar per quedar ja de matinada i fer unes cerveses. La sorpresa ha estat que no s'ha presentat el pianista sol, sinó tot el grup (músics + Beth). Tampoc és que haguem xerrat gaire, però m'ha fet gràcia conéixer-la en la freda nit santanderina.... sort que la setmana que ve tornem a la costa mediterrània!!!!!