25 d’abril 2007

Etapa 8 i 9: Cáceres i Badajoz

Distància: 950 Km i 1025 Km
Actuacions: 5 (dj, dv, ds (tarda i nit), dg) i 7 (dj, dv (tarda i nit), ds (tarda i nit), dg (tarda i nit))
Teatre: Auditorio i Teatro López de Ayala
Ocupació: 80%
Distància acumulada: 13450Km

He decidit ajuntar aquestes dues ciutats, ja que des de sempre han anat molt unides... qui no recorda la cèlebre frase "Extremadura dos: Cáceres y Badajoz!!". Doncs, tot i anar sempre agafades de la mà, us puc assegurar que no tenen res a veure una amb l'altra. Cáceres té un centre històric molt interesant i un centre comercial vital. Per contra Badajoz, sembla molt més pobra i és força decadent. Té una alcazaba que és interessant de passejar-s'hi (sobretot per les muralles), però al seu costat té tot un reguitzell de cases en runa que no convden massa a fer turisme. SI s'ha de destacar alguna cosa de Badajoz és el pernil...... mmmmm....bé i el formatge.....és sublim!!!!

Pel que fa a les funcions, destacar que a Badajoz em vaig estrenar com a director musical resident, ja que en Guillem (guitarra i habitual director musical) no va venir. La veritat és que estic força content de com va anar tot, i això que la tasca no era massa fàcil: era la primera vegada que em quedava sol al davant de la direcció i hi havia bateria i guitarra nous!!!!! També he de reconéixer que el fet que anés tot bé no és mèrit meu, sinó de tots els músics. De fet, gairebé mai hi ha problemes, però quan estàs al capdavant ho vius tot diferent,ja que en cas de qualsevol imprevist,ets tu qui ha de donar la cara i prendre decisions.

En definitiva va ser un bon debut, cosa que m'omple d'alegria!!!